marți, 19 ianuarie 2010

7 zile

Un bazait metalic mi-a deranjat visul. Oh nu! inca o zi de scoala. Aseara a fost cam ciudat pentru mine. S-a terminat intr-o cearta urata. (Eu si tata in legatura cu... hmmm... iubita mea). A inceput cu faptul ca am venit cu o ora mai tarziu de la scoala. Statea suparat pe fotoliu:
-Unde ai fost?
-Pai stii am stat de vorba cu cativa prieteni afara, dupa ce s-au terminat orele.
-Minti!
La naiba, de unde a stiut?
-Bine, of! stii am fost de fapt cu prietena mea la un suc.
-Ti-am zis ca nu mai ai ce cauta cu fata aia!
-Tata, lasa-ma odata in pace! Mi-a ajuns cu toate tampeniile tale! Ce ai cu ea?
-Stii doar ca o sa ne mutam...
Am ramas uimit. Nu o vroia pentru ca noi aveam sa ne mutam. Nu puteam sa cred. Nu vroia sa devin atasat de ea.
-Asta imi doresc eu. Bine? asta e alegerea mea. Nimic din ceea ce vei spune nu va schimba asta vreodata.
Ok ajungeam deja pe latura lui sensibila:
-Bine o sa mai vorbim despre asta, mi-a zis el.
Revenind, era zi de scoala dar in acelasi timp si vineri. Oricum, era si petrecerea unui prieten asa ca m-am dus stiind ca va veni si ea acolo. Spre surprinderea mea a aparut imbracata in pijama. De fapt toti erau in pijama. Dupa un dans scurt si cateva shot-uri oamenii au inceput sa se bata cu perne. Ea statea langa mine. A luat o perna si dintr-o data m-am trezit acoperit de puf. Am ripostat lasand rafale minunate de fulgi sa invadeze camera dand impresia ca eram in cer. Ce frumoasa putea sa fie! Cu parul fluturandu-i in acea zapada pufoasa, cu ochii ei albastri adanci ca o zi interzisa in fata unui ocean... Incet am tras-o afara lasand haosul in spatele nostru. Am iesit pe veranda inconjurata de trandafiri. Stelele radiau puternic sub razele lunii. Totul era invaluit intr-o umbra argintie. O lacrima vroia sa iasa din ochiul meu, era ultima noapte. Tata avea sa o indeparteze de langa mine, incet fara sa observ. Curioasa s-a uitat la mine:
-Ce e? De ce plangi? m-a intrebat ea.
-Ce se va intampla cu noi? De ce oare nu vrea tata sa ne lase in pace? Eu te iubesc si vreau sa ma crezi ca am incercat tot sa il conving...
Mi-a pus degetul la gura in semn sa tac. M-a luat in brate. Ii simteam sufletul langa al meu si emanam dorinta de a o saruta...de a o tine pe veci.
-Fara tine nu pot trai! i-am spus eu.
Incet m-am apropiat de ea. I-am simtit suflul cald. Am sarutat-o sub stele. Parca niciodata nu a existat nimic altceva, in afara acelui sarut.
Restul petrecerii a continuat...probabil. Noi ne-am dus in parc. Si acolo cerul era instelat, dar norii deja furasera magia noptii. Imi imaginam deja cearta cu tata... Ne-am plimbat prin parcul pustiu cateva ore. Am plecat amandoi lasand in urma o dara de dragoste. Acasa tata era din nou pe fotoliu:
-Iar ai fost cu aia nu?
-Da am stat cu ea si ce-i cu asta?
-Ti-am interzis sa o faci.
M-am enervat rau asa ca i-am spus:
-Mai taci! Ce nu vrei sa intelegi? O iubesc... DA!! o iubesc... si nu poti schimba asta... pleaca unde vrei dar lasa-ma sa-mi implinesc destinul... Si daca ne vom muta ce? O sa termin facultatea si o sa vin inapoi.
-Fii atent nu o sa te mai vrea atunci!
-Ba da o sa ma vrea, stai linistit.
Am plecat furios la mine in camera si am lasat sa se inteleaga ca nu vroiam sa fiu deranjat.
A doua zi, sambata, ceea ce insemna o zi intreaga cu ea. Desi i-am propus sa ne intalnim ea a zis ca are teme de facut si alte treburi asa ca m-a dus in oras. M-am plimbat pe strazile aglomerate de parca as fi fost singur, si totusi chair si cu acel sentiment de singuratate care ma macina pe
dinauntru am zarit-o cu coada ochilui. Era cu un alt tip. Doamne!!! Tata avea dreptate. Incet si ea se desprindea de mine cum urmam sa plec. M-am gandit ca poate nu vroia sa sufere atat de mult atunci, dar totusi putea sa-mi spuna sau macar sa aiba decenta sa stea cu mine inca o saptamana. O lacrima mi s-a prelins pe obraz in drumul spre casa, in timp ce urlam in sinea mea : Nu! Nu! Nu mi-ar face asta!. Cred ca intr-un fel ajunsesem intr-o stare in care nimic nu mai conta.
Am ajuns acasa si m-am dus direct la tata:
-Aveai dreptate!!! Chiar nu ma mai vrea! Doamne!! Am vazut-o cu un alt tip!
-Ce nesimtita! a zis el.
-Stiu, putea macar sa mai stea o saptamana.
Tata m-a dus la mine in camera si a stat putin cu mine acolo. I-am spus sa ma lase singur. Trebuia sa trec prin asta singur. Ea m-a sunat:
-Ce mai faci?
-Te-am vazut cu el.
-Cu cine? intreaba ea.
-Cu tipul ala, mergeati la magazin impreuna.
-Nu e ceea ce crezi, mi-a spus ea.
I-am inchis telefonul. Pur si simplu nu mai rezistam. In final am adormit si am lasat valul de caldura si oboseala sa-mi poarte gandul undeva departe.
De dimineata m-am trezit si l-am vazut pe tata venind cu micul dejun la pat:
-Mersi!
-Cu placere, apropo iar a sunat fata aia, si i-am zis sa nu mai sune.
-Foarte bine.
A insistat ore in sir cu telefonul in acea zi dar niciodata nu i-am raspuns. Pana cand am auzit pietre lovindu-se de geamul camerei mele. Cand am deschis geamul ea era acolo:
-El e verisorul meu! a strigat ea.
-Cum?
-Da! am fost la cumparaturi cu el pentru ca asa mi-a spus mama sa fac. Stii doar ca numai pe tine te iubesc.
Am ramas uimit, chiar era adevarat ce spunea, o simteam in tonul ei. M-am purtat ca un nemernic si ea totusi a venit pentru mine:
-Urca! i-am zis.
-Ok.
Cand m-am intors sa ma duc spre usa, in spatele meu era tata:
-Ai auzit?
-Da si de aceea nu o sa ne mai mutam. M-au sunat cei de la companie si mi-au spus ca se va deschide o noua fabrica aici si ca putem ramane.
-Wow! Mersi tata esti cel mai tare!
Am deschis usa de la intrare. Ea a sarit in bratele mele. Ne-am dus la mine in camera si ne-am sarutat toata dupa-amiaza.
Dupa 7 zile:
-Te iubesc!
-Te iubesc!
-Pe veci al tau...
-Pe veci a ta....
-Pe veci unul celuilalt...
-Pe veci unul celuilalt...

3 comentarii:

Tio spunea...

sambata mergem la avatar :x

Andy spunea...

@tio: daaa mergem... si tre sa mai mergem si la alte filme :D

Tio spunea...

case 39 :> hhaah ai vazut ca mi-am rezolvat problema cu comentariile ?:>

Trimiteți un comentariu