duminică, 3 ianuarie 2010

Filozofie de toamna [III]

Eram nelinistit. Nu vroiam sa gresesc ceva. Ea venise la mine acasa sa ne uitam la un film. Stateam la mine in camera pe canapea, dar nici macar filmul nu m-a putut relaxa. In ultimele luni a parut distanta. Fara sa vreau am intrebat-o:
-De ce esti asa distanta in ultimul timp?
-Dar stau chiar langa tine.
-Stii la ce ma refer.
-Chiar nu am vrut sa fiu.
-Ok hai sa schimbam subiectul, am zis eu.
-Vreau sa te intreb ceva. Ce film iti place cel mai mult?
-Nu stiu cum se numeste dar l-am vazut odata pe HBO. Cel mai mult mi-a placut la el scena cand doi indragostiti s-au sarutat in ploaie. As fi vrut sa iti arat.
In acel moment picaturi s-au lovit de geamul camerei mele. M-am uitat la ea si i-am zis:
-Hai sa mergem afara.
Pana am coborat scarile ploaia deja devenise serioasa. Afara frunzele ingalbenite si fara viata risipite pe trotuar pareau sa dispara. Un miros dulce de ploaie mi-a invadat narile. Am stat pret de un minut in ploaie. Apoi am apropiat-o de mine. Am sarutat-o chiar acolo in mijlocul strazii si i-am simtit pielea umeda. S-a uitat la mine:
-Inteleg de ce iti placea scena aia asa de mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu