duminică, 3 ianuarie 2010

Filozofie de vara [II]


Briza aromata ce venea dinspre parc ii flutura parul misterios. Ma chemase dintr-un motiv necunoscut. A inceput sa vorbeasca. Cuvintele ei radiau in aer:
-Gaseste-mi alt cuvant pentru "frumos" .
M-am gandit o clipa:
-Hmm..."superb"
- Zi cum ai spune la... " iubire".
-Cred ca i-as spune " dragoste".
-Dar la "viata" cum i-ai spune?
-Aici chiar nu stiu...
-Ma placi? m-a intrebat ea.
-Nu.
A plecat trista crezand ca nu o iubesc. Am alergat dupa ea:
-Stiu raspunsul la intrebarile tale, i-am zis.
-Cum? m-a intrebt ea.
-M-ai intrebat daca te plac si ti-am spus nu, mi-ai cerut un alt cuvant pentru viata si iti spun acum, acel cuvant esti tu. Eu nu te plac, pentru ca nu imi place viata ci o iubesc.
S-a aruncat nebuneste in bratele mele. Se inserase. Luna isi facuse aparitia. Am sarutat-o dulce pentru prima oara sub clar de luna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu