duminică, 3 ianuarie 2010

Filozofie de primavara [I]


Un tremur rece se simtea in aer. Ma-m dus cu niste prieteni la o cafea. Cand m-am intalnit cu ei, unul dintre prietenii mei cei mai buni mi-a zis:
-Vreau sa iti fac cunostinta, aceasta e verisoara mea.
-Salut, eu sunt Andy, i-am zis eu rusinos.
Am stat vreo ora si am tot vorbit cu ea si cu prietenii mei. Am observat ca ea ma privea pe furis cand eram mai absorbit de discutie.La sfarsit ei au zis:
-Hai sa mergem si noi acasa ca se face cam tarziu.
-Ok eu o iau pe Republicii.
-Vin si eu, a zis ea.
-Ok hai sa mergem.
Am ras si am vorbit tot timpul. In sfarsit am ajuns in fata casei ei. Era o casa draguta, cred ca era vopsita galben dar nu mi-am putut da seama pentru ca era noapte. S-a uitat la mine si a zis:
-Mersi ca m-ai condus acasa, m-am simtit chiar bine.
M-am aplecat sa o sarut si nu s-a impotrivit. Ne-am lasat dusi de valul de placere timp de un minut. Dupa aceea s-a indreptat spre casa si mi-a spus:
-Noapte buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu